Wednesday, February 18, 2009

bangku sekolah dan bangku rumah




Di bangku itu saya sering duduk meratap semua pekara yang terlintas sambil jari-jemari merayap menyapa papan huruf. Berfikir lagi, walaupun saya bukanlah ahli pemikir, yang sering mundar mandir membawa kebasian otak.
dan sekarang saya berfikir tentang kedudukan saya di atas bangku ini.









Berfikir tentang dirisendiri adalah perilaku yang selalu terhujud dalam minda saya, tetapi apa yang jelas adalah saya tak punya kemuncak diri yang diinginkan oleh seseorang apabila berfikir mengenai diri,saya tak punya kegemilangan, sering berlagu tetapi sumbang, dan kesumbangan itu meyakinkan saya tentang perilaku, walhal perilaku itu tiada keyakinan.

mungkin kurang jelas disitu, ingin saya memperjelaskan lagi. saya menulis tentang saya dalam post kali ini yang mana untuk di pertonton, menjengkelkan bukan?

ah taknak saya ulang... nanti saya sendiri pening

layan ke"daif"an ini.


1 comment:

  1. aku kagum dengan bilik ko..igtkan ko guna wallpaper..stensil rupenye..cantek!!!

    ReplyDelete